مهین دانشیان





































♀♥㋡ ایران ، وطن من♀♥㋡

 

هنوز بعضی از همکاراش توی بیمارستان بی حجاب بودن ،


همین طور بعضی از زن های فامیل


ولی مهین همیشه حجابش رو حفظ می کرد . واسه همین بعضی ها بهش توهین می کردن


و می گفتن از تو بعیده این همه ساده باشی !! و تحت تاثیر جو انقلاب قرار بگیری ...


آخه این چیه سرت کردی ؟!!


مهین هم میگفت : من به بقیه کار ندارم و برای حجابم هدف دارم .


چون مسئله ی حجاب رو از ته دل درک کردم و اصلا از روی سادگی و نادونی با حجاب نشدم


به خونوادش هم که به خاطر توهین ها ناراحت می شدن میگفت :


مطمئنم همین هایی که به حجاب اهمیت نمی دن بیشتر از من بهش مقید میشن




شهیده مهین دانشیان


شهادت:1359

علت شهادت:بمباران آبادان

برگرفته از:عروس خاک،صفحه34



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:حجاب , عفت , مادر , چادر,خدا,نگاه,گناه,سـاعت 1:35 نويسنده پریسا کریمی| |

Islamic-GHaleb